[ FOTO ] Nowy projekt AMS Performance – Nissan GT-R na World Challenge GT, nowe fotki 18-10-2010 |
[ FOTO ] Nowy projekt AMS Performance – Nissan GT-R na World Challenge GT, nowe fotki 18-10-2010 |
Tue, 06 Apr 2010 - 00:02
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL |
Duża częścią naszego bussinesu w AMS jest budowa i przygotowanie rożnych auto do zawodów motosportu. Sukcesy oraz doświadczenie z naszego rozbudowanego programu motosporty pozwalają nam oferowanie mocnych samochodów dla naszych klientów.
Kilka miesięcy temu mięliśmy dwójkę klientów, którzy zawierzyli nam prace na zbudowanie dwóch bardzo zawansowanych EVO na tor: „Silver bullet” EVO X http://www.amsperformance.com/s_bullet.php Oraz „Blue Demon” EVO VIII http://www.amsperformance.com/blue_demon.php Klienci, którzy są bardzo dobrymi przyjaciółmi postanowili zbudować następne auto na tor, tym razem jest to nowy Nissan GT-R. Tak jak było z EVO klienci zakpili nowego GT-Ra z lokalnego salonu z dostarczeniem do AMSu. Auto dotarło do nas z 74 milami na liczniku! Dwa dni temu zabraliśmy się do rozbiórki nowego GT-Ra. W planach jest kilka podstawowych przeróbek na dodanie mocy w postaci naszego zestawu SR-750 oraz zaawansowane przeróbki zawieszenia, hamulców oraz usztywnienia budy plus dieta. Lista części obejmuje niektóre z najlepszych komponentów w branży wiec GT-R zapowiada się na prawdziwe bestie na tor. Oto kilka fotek Nissana, kiedy do nas dotarł: -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 06 Apr 2010 - 00:02
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 00:12
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL |
Oto kilka zdjęć z postępów przy prac. Mechanik Eric Jones był bardzo zapracowany przy projekcie w ostatnich dwóch dniach. Auto będzie tylko do użytku na torze wiec pierwszym stopniem było zważenie Godzili! Waga auto z pełnym fabrycznym wyposażeniem 3, 908 funtów.
Fabryczne drzwi sa także usunięte, waza 68 funtów, wersje z karbony sa juz w drodze. Więcej wkrótce! Z poważaniem Ryszard. -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 00:24
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków |
Fajnych macie klientów, jak zwykle szczena w podłodze! GT-R przyda się kuracja odchudzająca bo to spaślak, jak większość nowych samochodów z wyższej półki. A wasz 10 sekundowy był odchudzany ostrzej?
|
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 01:48
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 17 June 2003 Skąd: Poznań |
Rysiek,twoje posty zastępują kawę.
I jeszcze ten warsztat w tle... -------------------- Bez sportowego auta byłbym niczym król Jan Bez Ziemi.
Lubię to! : 350Z,Viper SRT,GT-R,Carrera GT,911 Turbo & GT2 & GT3,599 GTO,F12 Berlinetta,Aventador,SL 65 AMG,6.5 & 6.3 AMG,Aston Martin,Koenigsegg,Pagani,GT-Polonia,Moscow Unlim 500+,Royal Purple,Project Mu,Underground Racing,AMS. |
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 09:17
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
Goście w rękawiczkach - to jest już mega profi!
|
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 09:24
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
|
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 09:47
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
Przy swoim to jedno, ale pokaż mi warsztat w PL gdzie auto klienta robią w rękawiczkach... no chyba że nagłosnienie, tapicerkę czy szyby...
U nas - niestety - ale jeszcze trochę czasu minie, aby można było oglądać takie projekty. |
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 10:49
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa |
Motoryzacyjny raj na ziemi U nas większość ludzi byłaby wniebowzięta, mogąc wozić dupsko GT-R'em a tam nówkę sztukę nieśmiganą wysyłają prosto z salonu do tunera
Warsztat też mega profi, chciałbym żeby moje auto było obsługiwane w takich warunkach, i fajne zabawki na warsztatowym parkingu -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 11:21
Post
#9
|
|
User Dołączył: Sat, 12 April 2008 Skąd: Kraków |
i to jest to pozazdrościć trzeba mysleć nad GTR-em.
-------------------- White Abarth 500
Alfa Romeo Giulietta |
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 19:18
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sun, 12 April 2009 Skąd: zabrze |
sory za pytanie nie zwiazane z tematem troszke ale czy ten gosc w czapce to nie Mike Curtis?
btw. wasze projekty, to marzenia wielu z nas... -------------------- c4
|
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 19:29
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL |
sory za pytanie nie zwiazane z tematem troszke ale czy ten gosc w czapce to nie Mike Curtis? btw. wasze projekty, to marzenia wielu z nas... no problem, Gość w czapce to jeden z naszych mechaników, nazywa sie Daniel i jest polakiem. Rysiek. -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 19:47
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy |
@ Nikolas - daleko nie trzeba szukac, w Warszawie jest warszatat gdzie przerabiaja auta i z tego co widzialem to zawsze robia auta klientow w rekawiczkach, staraja sie zeby bylo czysto i dbaja zeby samochodu nie uszkodzic - oslony na blotniki itp.
Jest to nie duzy warsztat ale jest aha, rekawiczki dla mechanikow a nie gumowe lekarskie ;P co do GTR - pewnie mowie za wielu, czekamy na dalsze postepy prac i w miare mozliwosci relacje foto zewnetrzne poszycia beda zmieniane na carbon? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 23:11
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL |
Kilka nowych fotek z dzisiejszych postępów przy prac.
Wnętrze auta jest kompletnie usunięte. Kolekcja fabrycznych komputerów Także usunięte były przednie i tylnie okna, aby ułatwić prace przy klatce Przygotowania do usunięcia skrzyni GT-R wygląda jak poduszkowiec Skrzynia czekająca na przeróbki Fabryczny bak był także usunięty, GT-R będzie wyposażony w fuel cell. Niedługo także będą zaczęte prace przy klatce. Więcej wkrótce! Ryszard. -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
Tue, 06 Apr 2010 - 23:20
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź |
Po przeliczeniu waszych wskazań na wadze, wychodzi, że GT-R waży ~1772 kg.
Podoba mi się " moduł" drążka zmiany biegów. Ciekaw jestem jaką masę będziecie chcieli uzyskać po waszej terapii odchudzającej. No i ta ilość komputerów robi swoje... Fajnie, że prezentujecie dużo fotek, to się chwali, bo nie często ktoś rozbiera na czynniki pierwsze takie auta i tymbardziej z przebiegiem 75 mil. -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
Wed, 07 Apr 2010 - 15:45
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 |
Poezja czysta:). Super sie na to patrzy. I powodzenia zeby jak najszybciej sie udalo ukonczyc projekt, z oczekiwanym skutkiem.
Pozdrooo |
|
|
Wed, 07 Apr 2010 - 17:55
Post
#16
|
|
Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
No i ta ilość komputerów robi swoje... w Phaetonie czy A8 komputerów jest około 40 wiec te kilka z GT-Ra to jest nic Rysiek: swietna fotorelacja, mozna zobaczyc jak wyglada GTR w detalach ! szykuje sie swietna specyfikacja tego autka, po odchudzeniu i kuracji wzmacniajacej to bedzie niezla maszynka na eventy typu time attack -------------------- |
|
|
Sun, 11 Apr 2010 - 22:49
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 |
szczęka opada
garaż marzenie inny świat wasi mechanicy muszą być w 7 niebie - świetna praca -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
Mon, 12 Apr 2010 - 15:16
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 July 2009 Skąd: Ostrowiec Św. |
dążycie do jakiejś określonej wagi pojazdu, czy chcecie urwać ile się da ?
|
|
|
Wed, 12 May 2010 - 21:39
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 22 April 2008 Skąd: Chciago IL |
Kilka nowsci z postępów przy projekcie.
Sirodek jest Just praktycznie ogolony z każdej nie potrzebnej blachy. Godzilla zasługuje tylko na najlepsze komponenty; JRZ Triple Adjustable Shocks! Przymierzenia szerszych kol oraz szerszych błotników z carbonu. Nasz specjalista od zawieszenia Justin przymierza zawieszenie JRZ. Oraz dalsze postępy diety… Więcej wkrótce Ryszard -------------------- Rysiek
www.amsperformance.com Rich_at_amsperformance.com |
|
|
Thu, 13 May 2010 - 17:41
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 27 November 2005 |
ostatnie dwa zdjecia.... no to faktycznie ostra dieta, do tego fury z ktorej malo kto w pl by siedzenie wyciagna dla obnizenia masy:P
projekt standardowo profi. czekamy na kolejne foty:D |
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 16 June 2024 - 07:08 |